nancyengdahl

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Nancy Engdahl - 30 januari 2011 21:56

Jag tror jag har ett allvarligt sockerberoende och om jag inte gör något åt det kommer jag garanterat få diabetes.. Det är en sak jag absolut inte vill ha så nu får det vara slut på allt sockerätande!

Imorgon ska jag försöka börja mitt "nya liv" som jag försökt gjort tusen gånger förut, men den här gången ska jag lyckas. Gick ganska bra i höstas tills julmusten kom och förstörde allt :/ Men nu ska jag försöka att komma ut och springa minst tre gånger i veckan (om jag inte får ont i öronen igen som jag fick förut när jag sprang :/ då får jag gå istället :) ) och så ska jag absolut inte äta onödigt mycket socker och fett. 

Inget utav det här har med att jag vill bli smalare eller nåt sånt att göra utan det är för att jag inte vill ha sjukdomar när jag blir äldre! Eftersom mamma fick stroke när hon var i tjugoårsåldern så löper jag en större risk att få det så då äre bäst att vara extra noga.


Nog om det! Idag har jag och G haft det urmysigt på sjön, vi har pimplat och grillat. Vi var ute med Tony o Eva-Lena, mamma  o pappa och Helge med hans flickvän/fru (vet inte riktigt om de är gifta). Och Fonzie såklart honom får vi inte glömma! Nu har vi det mindre mysigt.. G spelar och jag försöker läsa på inför prov. Nu äre bäst jag läser i boken istället för att skriva här!

Ha det bra!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards