nancyengdahl

Alla inlägg under september 2011

Av Nancy Engdahl - 22 september 2011 20:57

Ja idag hade jag min första "riktiga" dag på praktiken! I tisdags så visade de mig runt och fixade skåp och grejer till mig, men idag fick jag göra lite mer arbete och det var kul :) det går med en väldig fart på sjukhus om man jämför med t ex äldreboende, på sjukhuset har man vart där länge om man har varit där i en vecka. På äldreboendet däremot har man vart där länge när man bott där i 20 år typ :p känns iaf som att jag kommer få en rolig och intressant praktik.Jag känner att jag har lite problem med busstiderna som är väldigt tidiga! Och så är jag konstant stressad att jag inte ska hinna med anslutande buss, men det släpper nog med tiden :)Nu är det dags att sova igen för annars orkar jag inte med att gå upp imorgon :pSov gott!

Av Nancy Engdahl - 15 september 2011 17:46

Idag har vi haft en lektion (svenska) och skoljoggen. Saga biter sönder fler och fler grejer här hos Gabriel. BLIR GALEN!! men grejen är att hon biter inte sönder saker hemma hos mig så jag tror det har med att barnen här ger henne grejerna hon biter sönder. Då kanske det inte är så konstigt att hon gör det, men Gabriel är iväg och köper en tuggleksak till henne för att råda bot på problemet.

Imorgon är det fredag, underbara fredag! Finns ingen bättre dag. Skolmässigt är det en ganska dålig dag men det spelar ingen roll :P


Nu ska jag kolla klart på en film. Ha det bra! 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards