nancyengdahl

Alla inlägg under november 2010

Av Nancy Engdahl - 28 november 2010 18:25

Det gick bra att svara på frågorna och det var inte så pinsamt eftersom publiken endast bestod av våra föräldrar ;P Nu sitter jag och spelar the sims 3 och Gabriel spelar GTA.. sociala?.. nej inte särskilt men snart blir det mys till OTH. Imorgon är det skola och jag längtar. Ska bli intressant och se vad den här veckan har att bjuda på. En sak vet jag säkert och det är att tills på onsdag är alla luciaröster räknade och då får vi reda på vem som får den stora äran att bära kronan på sitt huvud. Sen vet jag nog faktiskt inget mer.. eller jo jag ska spendera en dag på LAB och då ska jag sticka folk i armen, det ser jag fram emot.

Ha en skön kväll!

Av Nancy Engdahl - 28 november 2010 11:54

Nu var det länge sen jag bloggade, men jag har faktiskt haft fullt upp... eller inte. Jag vet inte varför min blogginsperation försvinner i omgångar.. men så är det. Den här helgen har varit hur skön som helst med en dag extra, man har verkligen hunnit vila ut. Idag ska jag ner på stan och svara på pinsamma frågor på torget. Okej frågorna är inte pinsamma, men saken i sig att man ska stå där med en mikrofon och prata framför folk är pinsamt. Men klarar jag att stå och prata framför flera hundra personer om ungdomsdelen i ett förbund så lär jag klara av att prata för ca 20 personer i lilla Filipstad. Efter det ska jag hem till Gabriel och mysa. Det är bara 15 dagar kvar i skolan innan jullovet!! Gud så sköönt! Har alltid älskat julen, men julen i år blir annorlunda för de enda jag ska fira med på självaste julafton är mamma, pappa och victor och Polly såklart.. snacka om en lugn julafton. Men sen i mellandagarna blir det förhoppningsvis full rulle med julfirande med bror från australien, syster från stockholm med pojkvän och syster från Oslo med sambo och barn :) Nu lär jag fixa lite grejer innan det är dax för att dra sig in mot staden. 

Ha en bra söndag!

Av Nancy Engdahl - 19 november 2010 17:53

Hejsan! Idag är det fredag och det är bra. Jag hade kunnat valt att sluta praktiken klockan 12 men jag var kvar tills klockan två bara för att jag är så bra ;) Väntar på att bakpotatisen och köttet ska bli klart så jag får äta. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på denna fredagskväll i lilla Asphyttan :P Kanske blir att åka litte fyrhjuling.. Imorgon blire iaf Karlstad för hela slanten och bio (Parry Hotter). Efter det blir det middag hos svärmor Lena :) Hoppas att ni får en skön fredagskväll!

Av Nancy Engdahl - 16 november 2010 18:15

Hejsan hoppsan! Sitter här med ett ont öga (bokstavligt talat) för jag fick en datasladd i ögat i full fart, men jag ser iaf :P  Imorgon är det praktik sen ska jag hälsa på på min gamla praktikplats och efter det är det luciaövning =  fullspäckad dag :) Känner att jag inte har nåt direkt vettigt att skriva men det är bäst att jag skriver något för annars blir Katja besviken på mig ;) Nu ska jag ta och fördriva tiden genom att spela The sims 3 medans Gabriel är och tränar :P

Av Nancy Engdahl - 8 november 2010 17:17

Idag satt jag i en timme med en uppgift och när jag lämnade in den så vare fel uppgift jag hade gjort... så nu sitter jag och ska börja om igen. När jag kom hem idag så skulle jag mysa med min gosekatt Polly och så såg jag att hon nästan tappat  tramp dynan och klon :( stackarn hon blödde så,, Nu sitter jag här och är trött på folk som säger att de ska göra en sak och sen håller de det inte.. Säger till en person att man ska komma och så gör man inte det :/ USCH! säger jag till dom!

Av Nancy Engdahl - 7 november 2010 09:55

Ville bara säga att igår var en superskojsig kväll med Emelie, Malin, Gabriel, och jack :) måste göras om!

Av Nancy Engdahl - 5 november 2010 20:33

Idag har jag försökt att ta ett foto i timmen men det blev bara ågra timmar men det sammanfattar dagen ganska bra ändå :) 


   Jag började när jag vaknade. Ca klockan 9

   Efter en timme sov fortfarande G så då väckte jag han ;)

   Sen åt vi frukost. Ursäkta att jag inte vände på bilderna innan.

   Efter det lekte jag ego i spegeln i ca 10 sek efter att jag gjort mig iordning för dagen,

   Sen vandrade jag och G på strandvägen för jag skulle till Emelie.

   Där tog det stopp på bildtagandet men jag tog ett kort nu på vad vi gjorde. Vi gick alltså och tog hål i öronen ;)

   Efter det så åt jag på kinaresturangen med G och hans mamma med fam. Nu har vi åkt hem till mig och spelat ps3 move och nu kollar vi på Toy story. 


Det var min fredag än så länge...

Av Nancy Engdahl - 3 november 2010 08:31

Det regnar förfullt ute... Mysigt! Men tyvärr så bidrar det nog till att jag skippar långpromenaden jag hade tänkt idag. Eller så tar jag den ikväll istället ;) Idag ska jag nog vara med min bästa vän ett tag och det gillar vi. Kollar på vakna med the voice för tillfället och det är en skön start på dagen med deras skrattgympa. Är extremt hungrig också men det är väl bäst att vänta tills Gabriel vaknar vilket nödvändigtvis inte behöver betyda så lång tid ;p får nog ta tag i det där med att Gabriel ska vakna!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards