nancyengdahl

Alla inlägg under november 2010

Av Nancy Engdahl - 2 november 2010 20:35

Nu ska jag prova att blogga från mobilen så det blir ett tråkigt inlägg

Av Nancy Engdahl - 2 november 2010 16:51

Nu är det höstlov, lovet man längtat till. Sista veckan innan lovet tänker man nästan bara på att snart är det lov och det har man gjort ända sen man var liten. Det är konstigt egentligen för nu när lovet är här så uppskattar jag det inte ens till 50% av vad jag trodde att jag skulle göra. Visst är det skönt att slippa ha lektioner och gå upp tidigt om mornarna men på nåt sätt saknar jag det. En annan sak som är bra med lovet är att min bästa vän Emelie är hemma från de Norrlänska skogarna. Jag umgicks med henne i lördags och det var som vanligt super! så skönt att prata ut om allt med henne. Åter till lovet.. Kan det vara så att jag tycker att lov är överskattat.. ne.. eller? Oavsett om jag tycker det eller inte så ska jag försöka njuta av resten av ledigheten. Nu är klockan 5 och det är kolsvart ute, jag gillar det. Det är så mysigt med hösten, tända ljus och massa mys.

Ni får ha det så bra i höstrusket

Av Nancy Engdahl - 2 november 2010 16:43

Hejsan nu har jag börjat blogga här istället, ville ha förändring :) Nu kommer jag förhoppningsvis börja blogga mer varje dag :P

Jag väljer att inte ta bort min gamla blogg för jag kanske vill tillbaka till den sen, men kommer uppdatera här!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards