nancyengdahl

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

grinig.

Av Nancy Engdahl - 13 januari 2012 18:18

Idag är det fredag och jag är inte ett dugg glad, bara grinig. Gabriel skulle kommit till mig i tisdags men då blev det inget för jag hade praktk på kvällen. På onsdagen träffade jag han typ sammanlagt en timme och då var han upptagen med att köpa bil. Igår skulle han komma till mig, det hade han LOVAT men istället åkte han och jobbade och idag får jag inte träffa han heller för han ska jobba över.. Åh va grinig jag är. Jag är jätteglad för Gabriel både att han köpte bil och att han får jobba men när jag verkligen har ställt in mig på nåt och det ändras så är inte jag glad, om det inte ändras till det bättre förstås.,

Nu ska jag fortsätta vara grinig, hoppas inte ni är det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nancy Engdahl - 28 februari 2012 08:33

Började lovet med att jobba på Älvkullen igår, efter att jag kom hem från jobbet kom jag inte ihåg någonting förrens jag vaknade imorse....Konstigt!  Idag har jag en tid bokad hos folktandvården och efter det hade jag tänkt köpa lite te på skafferi...

Av Nancy Engdahl - 3 februari 2012 15:08

Hejsan!  Jag har hållt på lite igår och lite idag med att rensa garderoben! Nu har jag bara två "avdelningar" kvar.. sport/friluftskläder och Arbetskläder/akutgruppskläder. Samtidigt som jag rensar där så tände jag min älskade ljuslykta med doftand...

Av Nancy Engdahl - 2 februari 2012 21:28


Hej!   Ja, som överskriften säger så är jag ganska dålig på att blogga just nu.    Har de senaste två dagarna varit hemma pga magsjuka, men imorgon är jag fit for fight igen! Visserligen har jag bara en lektion (teckenspråk) men man kan behöv...

Av Nancy Engdahl - 19 december 2011 09:44


Igår morse fick jag feber och kände mig illamående och jag var helt säker på att jag hade fått vinterkräksjukan. Men som tur var så blev det inget mer än feber och illamående. Pallrade mig iväg till skolan idag trots feber och illamående, men det går...

Av Nancy Engdahl - 19 december 2011 09:44


Igår morse fick jag feber och kände mig illamående och jag var helt säker på att jag hade fått vinterkräksjukan. Men som tur var så blev det inget mer än feber och illamående. Pallrade mig iväg till skolan idag trots feber och illamående, men det går...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards