nancyengdahl

Alla inlägg under november 2011

Av Nancy Engdahl - 23 november 2011 20:53

Idag har det varit en ganska tråkig dag lektionsmässigt. När jag, Katja, Therese och majja kom till matsalen så räckte det med en blick och vi vände och åt pizza istället ;) Efter skolan var det bara att fortsätta plugga. Har lämnat in en uppgift i sjukvård, svarat på en fråga om en gammal uppgift, skrivit i loggboken och nu håller jag på med naturen.. Hur kul det än låter så kan jag lova er att jag hellre spenderat dagen på nåt roligare. 

Haha höll på att skratta ihjäl mig när saga kom upp på gabriels rum iklädd en t-shirt xD 

Imorgon är det möte med banken som gäller efter skolan sen blir det att åka till KUmla på ett annat möte, fullt upp! :) 


Godnatt!

Av Nancy Engdahl - 22 november 2011 21:59

Hejsan!

På torsdag är det bara 1 månad kvar tills julafton.. SJUKT! Vad snabbt tiden har gått. Inte så konstigt när det hänt saker hela tiden :) Just nu är det en skolvecka (har praktik varannan vecka) och idag hade vi bara naturkunskap. Julia, våran lärare ballade ur helt och hämtade rektorn och grejer. Hon måste vara psykiskt instabil eller något, stackarn! 

Gabriel är iväg och gymmar och jag känner att jag inte kan gå ett steg efter att ha ätit våran hemgjorda pizza ;) Tror att jag hör Gabriels bil brumma.. eller jag vet att det var den eftersom det är svårt att gå miste om det ljudet. Till och med saga känner igen ljudet och springer fram till dörren så fort hon hör bilen. Hon är för söt!

Har haft någon konstig huvudvärk som flera stycken i klassen haft, men efter några timmars sömn idag så försvann den helt, skönt.

Känns som att jag bör sova nu. Godnatt!

Sagis andra dagen hos oss <3  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards