nancyengdahl

Alla inlägg under december 2011

Av Nancy Engdahl - 19 december 2011 09:44

Igår morse fick jag feber och kände mig illamående och jag var helt säker på att jag hade fått vinterkräksjukan. Men som tur var så blev det inget mer än feber och illamående. Pallrade mig iväg till skolan idag trots feber och illamående, men det går ganska bra ändå som tur är. Imorgon är jag ledig från skolan men på kvällen ska jag jobba på älvkullen, får se hur det går. Nu ska jag fortsätta med arbetet om flyktingar och invandrare som är två helt skilda begrepp.





 

Av Nancy Engdahl - 19 december 2011 09:44

Igår morse fick jag feber och kände mig illamående och jag var helt säker på att jag hade fått vinterkräksjukan. Men som tur var så blev det inget mer än feber och illamående. Pallrade mig iväg till skolan idag trots feber och illamående, men det går ganska bra ändå som tur är. Imorgon är jag ledig från skolan men på kvällen ska jag jobba på älvkullen, får se hur det går. Nu ska jag fortsätta med arbetet om flyktingar och invandrare som är två helt skilda begrepp.





 

Av Nancy Engdahl - 8 december 2011 13:54

Jag älskar verkligen Gabriel och mina/våra djur och speciellt de i en kombination :)

Haha polly och saga såg inte så glada ut på denna bild, men söta är dom.. Alla tre <3

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards