nancyengdahl

Alla inlägg under april 2011

Av Nancy Engdahl - 30 april 2011 15:55

Ja ikväll är det valborg och jag och Gabriel har som vanligt inte bestämmt oss än vad som står på schemat. Det står mellan att vara chaufförer (stavning?) eller gå på en grillfest och sen kanske till någon brasa.

Vi får nog ta och fundera ett tag till på den saken :)


Idag har vi städat och tvättat på Gabriels rum och så har vi hunnit varit ute i solen och spelat kort :P Nu kom det lite regn så G passar på att spela nåt nytt spel och jag satt mig här.

Igår kollade jag ju på den sötaste flickan i världen= Molly! Hon var verkligen urgullig och man kunde inte släppa blicken från henne :)

Bara 3 dagar gammal

   Tagen med mobilen på söta Molly!

Av Nancy Engdahl - 29 april 2011 09:00

...var en mer passande rubrik än att jag skulle beklaga mig över hur länge sen det var jag bloggade sist. Det senaste som hänt i mitt liv var att jag fått påsklov och det inleddes på långfredagen med att det kom en massa motorcyklar till stan och jag, Gabriel, Emelie, Malin och Jack tog en glass på stan.

Sedan på självaste påskafton så åkte jag, Gabriel, Malin och Jack till Elmia (bilmässa). Jag måste erkänna mig väldigt dålig på bilar men jag tyckte att det var väldigt intressant att se på alla extremt coola bilar med diverse lackeringar och specialgrejer :)

På söndagen bar det iväg till sälen för säsongens sista skidåkning. Köpte mig ett par nya slalomskidor som jag provåkte i sju åk sen fick det räcka med skidåkning för mig och G. Det blev ett besök på experium och mys i solen resten av dagarna. 

Igår kom vi hem och då hade gabriel ett paket att hämta ut som innehöll nytt ljud till bilen så det blev eftermiddags/kvällsgörat igår.


Idag ska vi gå över till grannen som har fått en underbart söt liten flicka som heter Molly. Hon är bara 3 dagar gammal så vi ska dit och ta första titten på henne och lämna en liten present :D

Sen i eftermiddag tror jag att jag och G ska ta en sväng till golfbanan och spela in oss lite inför golfsesongen som börjar 1:a maj.

Underbart väder har det varit hela veckan och även idag så ut i solen och äta frukost blir det nu på direkten! Bäst att passa på eftersom jag såg att nästa vecka inte ser ut att bli så bra vädermässigt.

Ha en bra dag i solen!

Lägger ut en bild på gabriels fina blomma han fick när han fyllde år! :D  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards