nancyengdahl

Alla inlägg under februari 2011

Av Nancy Engdahl - 28 februari 2011 16:42

Den 21 är jag preliminärt bokad på halkbana så om det går bra på dubbellektionen jag har den 14 så får jag åka på den. Och idag bokade jag teori och uppkörning så nu känns det spännande :) Tänker som alla andra inte berätta när eftersom det verkar ha gett dem tur. Så nu blir det hårdplugg men jag känner mig mer nervös för körningen än teorin så det är nog bästa att jag övningskör för fullt nu ;)

Snart ska jag och Gabriel (kanske Malin och Jack :) ) iväg och spela tennis. Har längtat så efter att göra det, saknar tiden då jag spelade tennis på riktigt.

Sen blir det väl som sagt att läsa lite inför körkortet.

Ha en bra måndag!

Av Nancy Engdahl - 26 februari 2011 13:50

Ja nu har vi sportlov och jag har en känsla att lovet kommer vara allt annat än sportigt ;) Mår inte hundra, men kan inte sätta ord på vart felet sitter.. Hoppas på att jag känner mig bättre tills ikväll när Malin och Jack kommer hit ( till Gabriel). Ska bli kuligt!

Har suttit och läst igenom en väns blogg om våra äventyr vi haft tillsammans. Har skrattat så jag höll på och dö :P

Sitter här och kommer fram till att jag inte har några planer inför lovet förrens på fredag och idag förstås ;) Får se vad det blir att hitta på lite körkortspluggning blir det iaf.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och städa litte här.

Ha en bra lördag!

Av Nancy Engdahl - 21 februari 2011 20:10

Måndagar är deprimerande.. början på en ny vecka :/ Men den här måndagen är en smula bättre än alla andra för att efter den här veckan så har vi sportlov! Gud så skönt att komma bort från allt skolarbete. Idag har jag inte gjort mycket sedan jag kom hem.. städat rummet och matat grannens katter har jag hunnit med iaf :) Otroligt trött och har ont i magen så jag antar att jag har anledning till att inte vara så aktiv.

Idag har vi gjort två val i skolan bl a vad vi ska ha på individuella valet nästa år och jag valde teckenspråk och så valde vi inriktning på linjen inför nästa år också och då blev det sjukvård så jag ska vara på Karlstad sjukhus nästa år... så se nu till och inte bli sjuka för då kanske ni får med mig att göra ;)

Nu ska jag koka mig en kopp te och så ska jag lösa lite sudoku.. ingen tantvarning här inte :P 

Ha en bra måndagskväll!

Av Nancy Engdahl - 16 februari 2011 15:54

Hej idag är det onsdag, vilket betyder att det bara är 2 dagar kvar sen är det helg igen! Hur skönt är inte det :D

Kände redan imorse att något inte stod rätt till i min hälsa och när jag var på praktiken så höll jag på att ramla ihop för jag blev helt yr.. Nu ligger jag hemma hos Gabriel och vilar och har extrem huvudvärk :/ Skulle på kör klockan 17 egentigen men jag skippar den idag för att vila..

Imorgon har vi prov i samhällskunskap skulle helst vilja komma iväg till skolan och göra det men det återstår att se.

Har några småidéer om designen till bloggen så jag ska förska fixa det någon dag kanske till helgen  :)

Nu ska jag olla på minuten på svtplay ;P ha det bra! 

Av Nancy Engdahl - 14 februari 2011 09:26

Nu är helgen slut och den har varit både bra och dålig.. Men nu är det allahjärtansdag och dagen har börjat bra med frukostbuffé i skolan :) Mums! Nu sitter vi och jobbar med alternativmedicin.

Idag när jag kommer hem ska mamma baka Ernst midsommartårta mitt i vintern! xD Det blir säkert bra..

Ha en bra allahjärtansdag allihop!

   Haha xD Bjuder på den.

Av Nancy Engdahl - 10 februari 2011 18:12

Japp så kan man sammanfatta Filipstad just nu! När jag gick till bussen trodde jag att jag att jag höll på att bli blind men som tur är vart jag bara litte halft snöblind! ;) När jag väl kom på bussen säger busschauffören att jag kanske inte får skjuts hem utan att mina föräldrar får hämta mig men jag hade tur att plogbilen hade vart på vägen före oss. När jag kom hem var det bara att gå ut och skotta så nu har jag fått träning för den här veckan! Snön ställer bara till problem!!

Imorgon ska jag upp och köra en lektion det första jag gör sen bär det av mot sjön för då ska vi pimpla.. Haha får se om vi får nån fisk. Roligt blir det nog iaf för de jag ska pimpla med är allt annat än normala men jag tycket om dem ändå ;)

Nu blir det att hoppa in i duschen och sen onepiecen. Sen blir det glass samtidigt som jag kollar på veckofinalen på halv åtta hos mig!

Ha det bra!

  

Av Nancy Engdahl - 9 februari 2011 19:31

Japp nu äre onsdag även kallat lillördag :P Det blev en promenad idag på praktiken för jag hade inte feber men jag mår inte bra än.. :/ Nu är det halvåtta hos mig som alltid förgyller mina måndagar- torsdagar ;) Och Gabriel kommer snart hem från ica med miljon (melon) till mig.. smaskens!

Jag nämnde för ett tag sen att jag skulle ändra designen men det har som ni ser inte skett men när jag får tid ska jag fixa ;)

Imorgon är det dags för skolan igen. Äntligen ska jag få träffa mina kära vänner igen :)

Ha en skön kväll!

Av Nancy Engdahl - 9 februari 2011 16:10

Idag har jag handlat ett armband från pilgrim och när jag ändå var inne på magnolia så passade jag på att köpa nagellack. Ett silver som grund och ovanpå la jag ett vitt grafitti lack. 

Här får ni en bild!

   Ni behöver ju inte bry er om att jag målat litte utanför ;P

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards