nancyengdahl

Alla inlägg under februari 2011

Av Nancy Engdahl - 8 februari 2011 20:17

Jag orkar verkligen inte bli sjuk just nu.. Har så mycket att ta tag i! Huvudvärk och halsont har jag haft i två dagar nu och imorse hade jag feber.

Har kollat på halvåtta hos mig nyss och varje gång jag kollar blir jag sugen på mat :P Men idag ska jag motstå tanken eftersom att jag nu faktiskt klarar av det här med att inte äta i onödan och inte äta onyttigt ganska bra :D Imorgon är det praktik igen och då står promenad på schemat.. det hoppas jag verkligen att jag ska klara av men om det står feber före promenaden på mitt schema så blir det nog varken det eller praktik.

Jag är nervös redan nu för körlektionen som jag ska ha på fredag.. haha fattar inte varför eftersom att det är andra lektionen och första gick ganska bra :)

Nu ska jag kolla simpsons och sen sova!

Ha det bra!

Av Nancy Engdahl - 5 februari 2011 15:56

Hejsan! Idag kommer Malin och Jack på myskväll. Ska bli så kul! 

Igår kollade jag och G på film och när vi hade tråkigt tog vi litte bilder så jag tänkte lägga in några :P


  Den här bilden är värsta psyko jag ser ut som nåt monster i sagan om ringen xD   Inte så bra bilder eftersom att det var kameran i datorn :P  xD  

Av Nancy Engdahl - 4 februari 2011 15:48

På med fredagsmystofflorna för nu är det fredagsmys! Älskar fredagar.. Absolut den bästa dagen på hela veckan! Jobbig dag i skolan idag med mycket plugg, men desto skönare att det är helg. 

Imorse så trodde min kära Polly (katt) att en påse med två äpplen i var hennes unge.. Slickade på den hur länge som helst och så rev hon mig när jag skulle ta bort påsen för henne :P Tokig katt säger jag bara!

Ikväll blir det att kolla på massa bra filmer och äta B&J... mums. 

Ha en skön fredag!

Av Nancy Engdahl - 2 februari 2011 20:32

Hej!

Idag har jag vart på praktiken och efter det så gick jag, Emma och Maja till Palermo och åt pizza. Supergott! Sen gick jag och maja ner på stan och sprang runt litte överallt men till slut hamnade vi bredvid Nisse ( Nils Ferlin statyn). Där satt vi och pratade och helt plötsligt kom en tant med en hund som stannade och pratade med oss. Hon var urgullig, så roligt när folk man inte känner stannar och pratar med en :) Klockan blev fem och vi drog oss iväg till kören. Gick ganska bra idag tyckte jag men jag känner att det är nåt på G i min hals :/ Efter det så gick jag och mötte Gabriel som jag drrog med till ica så vi kunde köpa B&J glass! 

Nu ska jag göra engelska läxan och sen försöka mig på svenskan... suck! Imorgon väntar en lång dag i skolan.

Ha det bra!

   Änderna som typ attakerade mig och Maja när vi gick vid älven!

  

Godaste glassen som finns!!

Av Nancy Engdahl - 1 februari 2011 23:28

Idag är det tisdag och det betyder att jag gjorde första dagen på praktiken för denna vecka ;) Var med och flyttade kartonger från ett ställe till ett annat och fick träffa Emma på sin praktikplats.

När det var slut på praktik så åkte jag hem till Gabriel. Han hämtade ut sitt Little Big Planet 2 spel :D Så det har vi spelat förfullt. Älskar det spelet och det är aningen bättre än ettan.

Imorgon äre praktik igen och sen efter den ska jag äta pizza med två underbara brudar och efter det bär det av till kören :)


Ha det bra!

   

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards