nancyengdahl

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Nancy Engdahl - 16 januari 2011 22:02

Den här helgen har varit en riktig myshelg. Jag och Gabriel har varit ensamma hemma hos honom så vi har lagat god mat och kollat på filmer :) Idag så blev vi bjudna på middag hos Lena, Mathias och William och det var supergott som vanligt (Oxfilé, hasselbackspotatis och sås) efter maten så firade de min födelsedag lite i förväg ;) Jag fick ett par hörlurar till telefonen och ett smyckesträd precis som jag önskat mig. Supertack till dom! :D

Det bästa av allt den här helgen är att den inte är över än eftersom vi är lediga imorgon också så vi har riktig lyx :P 

Jag ska försöka ta tag i min hälsa lite bättre.. eftersom jag upptäckt att springning inte riktigt är min grej eftersom jag får ont i mina öron så tänkte jag börja gå ut och gå nästan varje dag :) Bättre det än att inte göra något, och gymmet ska jag fortsätta gå till ibland som jag gjorde innan jullovet. Får väl se hur det går med det men det ska jag nog klara.

Nu ska jag nog läsa litte körkortsteori som väntar på mig så kan Gabriel få spela lite också ;)

Ha det bra!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards