nancyengdahl

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Nancy Engdahl - 13 januari 2011 14:29

För er som inte visste det så ska jag egentligen ha glasögon/linser, men jag har varit väldigt slarvig vilket inte är så bra :/ Har letat lite på internet och jag känner att jag vill köpa glasögon istället för linser eftersom jag får skavsår av linser. Hittade ett par diesel som jag vill ha, men det är gulddetaljer på dem och jag passar bättre i silver... Suck.. hatar att jag bryr mig så mycket om så onödiga saker, men det är så jag är :P Jaja vi får se hur jakten på de perfekta glasögonen går ;P

Idag har jag haft en tråkig dag igen men jag har iaf hunnit varit ute på gården och fotat lite och det gjorde att jag genast hade lite roligare :) Nu väntar jag på att Gabriel ska komma och mysa, men han vågar väl inte vara nära mig.. Men jag blir glad bara han är i min närhet!

Imorgon ska jag till skolan och det gör mig så glad för då får jag träffa Katja, Maja, Emma och Therese!! :D 

Ha en bra torsdag!

Av Nancy Engdahl - 13 januari 2011 10:45

Idag fyller min allra bästa vän 18 år! :) Hoppas verkligen du får en hur underbar födelsedag som helst! Älskar dig Emelie<3

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards