nancyengdahl

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Nancy Engdahl - 21 augusti 2011 18:27

Jag har börjat checka av min lista och det visade sig vara lite mer att rensa än vad jag trodde :P Men som sagt så har jag iaf börjat.

Håller på och rensar mina fyra skrivbordslådor och det har tagit mer än en timme! Jag har hitta alla skivor som tillhör skoldatorn så jag har ju kommit in lite på en av de andra punkterna :)

På torsdag fyller mamma 50 år så här hemma fixas det förfullt inför allt folk som kommer och ska bo kvar i huset. Det innebär också att jag, Gabriel, Victor och Susanna blir utslängda ur huset in i friggeboden. Så jag spenderade en timme på att städa den också.

Snart ska vi ut och gå med griseknoen också.. Ujuj fullt upp!

 


Ha det bra!

Av Nancy Engdahl - 21 augusti 2011 09:10

Jag kan verkligen inte sova... Tänkte att jag skulle ha värsta sovmorgonen såhär näst sista dagen på sommarlovet, men icke! Det blir inte bättre av att jag är halvförkyld och har legat med fel kudde så jag har ont i nacken :/

Igår så firade vi som sagt Desirée och på kvällen for vi till Malin och Jack och hade allmänt mys och pratade resa (beställde dock ingen än) . Vill så gärna iväg!

Här skulle det inte vara helt fel att ligga och steka...


Idag ska vi nog åka hem till hyttan och så ska jag fixa lite innan skolan börjar.

Har gjort mig en liten lista.

  • Städa hela rummet extremt noggrant (vilket innebär vanlig städning + rens)
  • Rensa hela garderoben (Vi går emot en ny årstid)
  • Leta fram några pennor och block m.m
  • Rensa hela skoldatorn ( vi ska få nya och då måste allt på de gamla bort)
  • Rota fram lite mer höstvänliga skor + jackor.

Det var nog allt jag hade på min lilla lista :) Så idag har jag fullt upp.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards