nancyengdahl

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Nancy Engdahl - 19 augusti 2011 17:53

Ja nu har jag försökt att fixa iordning bloggen lite :) Vad tycks? Jag hittade några mobilbilder som jag skrapade ihop till en halvtaskig header men den duger för stunden.

Såg även att man kunde ha omröstningar på bloggen så jag skapade en. Med tanke på att det snart är höst och vi går in i en kallare mörkare tid på året så tyckte jag att frågan var relevant :) Själv så tycker jag faktiskt om hösten väldigt mycket, men är inte helt säker på om den slår sommaren.. 

Gabriel är iväg och gymmar och jag väntar på att han ska komma tillbaka så vi kan fortsätta vårt flmmys... han stack nämnligen till gymmet MITT I FILMEN!! så nu är den på paus på tv-rutan :)


Ha en bra kväll!

Av Nancy Engdahl - 19 augusti 2011 10:14

Snart börjar jag sista året på gymnasiet och det känns underbart! Det här åreet kommer bli så kul och fullproppat med roliga saker :) Så jag är faktiskt inte ett dugg ledsen att skolan börjar redan på tisdag! Det enda som jag har lite bekymmer över är hur Saga ska ha det när vi är i skolan.. Hon är en väldigt social hund och älskar att vara i centrum och hatar att vara ensam, men nu kommer hon helt enkelt få vara det. Får springa hem på rasterna så gott det går och busa med henne och promenera lite. Det är en sak hon är bra på iaf, promenera. Jag, Gabriel och Saga var ute och plockade svamp och gick säkert en mil och Saga hade fortfarande massor av krafter kvar när vi kom hem. Längtar tills man kan ut och springa ordentligt med henne :)


Nu ska jag och Gabriel ner på stan och köpa en present till Gabriels lillasyster Desirée :) Får nog bli ett halsband eller nåt sådant. Sen ska jag försöka röja lite på Gabriels rum så att jag inte mår dåligt varje gång jag går in här ;) Hatar när det är stökigt!!

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards