nancyengdahl

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Nancy Engdahl - 5 maj 2011 19:24

Idag är det torsdag och idag har jag faktiskt varit "sjuk" för första gången. Jag tyckte faktiskt att det var för en väldigt bra anledning. Jag var hårmodell för min brors flickvän Susanna :) Jag fick en vacker bruduppsättning med både tiara och slöja! Man känner sig som en prinsessa när man sitter där med så fint hår :)

Sen efter jag gjort det så åkte jag och mamma till bergvik för hon skulle kolla på en kavaj och det slutade med att hon köpte den och jag fick en jacka och ett linne :) 

Imorgon är det fredag och det känns så underbart! Älskar verkligen fredagar för då vet man att man har hela helgen framför sig.

Just nu är nördarna igång.. Gabriel spelar nåt jävla spel på en dator och jag ligger här i soffan och bloggar.. Väldigt socialt tycker jag :P


Vaknade inatt utav att den här saken attakerade mina fötter :O

Haha hon ser ju ganska läskig ut på den här bilden :P  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards