nancyengdahl

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Vad var det jag sa..

Av Nancy Engdahl - 6 mars 2011 12:47

Hejsan hoppsan nu är det söndag och sista dagen på lovet :/ Det som har hänt sedan jag bloggade sist är: 

Torsdag: Jag och Gabriel åkte till stan och uträttade lite ärenden och så åt vi lunch på köket. Supergod pasta med kyckling och pesto!

   Sen så åkte vi till hyttan och mös hela kvällen.

Fredag: Jag vaknade senare än Gabriel har aldrig hänt förut i vårt över 2 åriga förhållande :O Sen for vi in till stan och jag gjorde mig iordning för att åka och överraska min bästa vän Emelie som skulle komma till örebro med tåget vid sjutiden. Sen när vi skulle åka så fick jag reda på att tåget var försenat.. Jävla SJ! Så jag gick på ett möte som jag egentligen inte skulle hunnitvara med på. Tillslut så kunde vi åka för att hämta henne och det gjorde vi, hon övningskörde hem och hon var så duktig jag var inte ett dugg nervös. Snart har vi körkort! Väl hemma så sov jag över hos Emelie och vi låg och pratade till ingen av oss orkade mer.

Lördag: Upp tidigt för att åka ut på Färnsjön för att se på bilar och grejer som åkte där. Jag åkte skoter för första gången trodde jag skulle dö ett tag men den som var närmst på att dö var nog han jag åkte med som jag typ klämde magen av. Jag har liksom träningsvärk idag (söndag) så jag måste klämt ganska bra :P Men kul var det! Sen vilade jag och Emelie och fetade oss med chips och dipp. Efter det åkte jag till Gabriel och vi mös till melodifestivalen. Helt klart rätt låtar som gick vidare.

Söndag: Idag började dagen med att kolla på vasaloppet och sen äta en god frukost. Längre än så har vi inte kommit. Hem till hyttan ska vi och jag har som förväntat inte gjort klart arbetena så det blir plugg för fulla muggar sen :/

Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nancy Engdahl - 28 februari 2012 08:33

Började lovet med att jobba på Älvkullen igår, efter att jag kom hem från jobbet kom jag inte ihåg någonting förrens jag vaknade imorse....Konstigt!  Idag har jag en tid bokad hos folktandvården och efter det hade jag tänkt köpa lite te på skafferi...

Av Nancy Engdahl - 3 februari 2012 15:08

Hejsan!  Jag har hållt på lite igår och lite idag med att rensa garderoben! Nu har jag bara två "avdelningar" kvar.. sport/friluftskläder och Arbetskläder/akutgruppskläder. Samtidigt som jag rensar där så tände jag min älskade ljuslykta med doftand...

Av Nancy Engdahl - 2 februari 2012 21:28


Hej!   Ja, som överskriften säger så är jag ganska dålig på att blogga just nu.    Har de senaste två dagarna varit hemma pga magsjuka, men imorgon är jag fit for fight igen! Visserligen har jag bara en lektion (teckenspråk) men man kan behöv...

Av Nancy Engdahl - 13 januari 2012 18:18

Idag är det fredag och jag är inte ett dugg glad, bara grinig. Gabriel skulle kommit till mig i tisdags men då blev det inget för jag hade praktk på kvällen. På onsdagen träffade jag han typ sammanlagt en timme och då var han upptagen med att köpa bi...

Av Nancy Engdahl - 19 december 2011 09:44


Igår morse fick jag feber och kände mig illamående och jag var helt säker på att jag hade fått vinterkräksjukan. Men som tur var så blev det inget mer än feber och illamående. Pallrade mig iväg till skolan idag trots feber och illamående, men det går...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards