nancyengdahl

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Nancy Engdahl - 20 mars 2011 15:28

Nu var de länge sen jag bloggade :P Har väl inte hänt så mycket sen sist. Idag fyller min kära vän Sara 18 år, grattis till henne!  Idag har jag vart duktig och sprungit i det fina vädret, men sen kände jag att jag var tvungen att kompensera det nyttiga med lite godisrester från igår ;) Körde litte bil igår i stan och det gick helt felfritt vilket kändes underbart eftersom det inte är så långt kvar! Imorgon klockan 07.30 bär det av mot Grums och halkbanan, ser verkligen fram emot det :D

Igår hände nåt helt sjukt.. har aldrig vart så trött och förmodligen inte Gabriel heller för vi somnade klockan 7!!! På en lördag, det är ju skamligt!

Snart ska vi in till stan och då blir det att göra vårdpedagogik uppgiften för den här veckan. Man kan inte säga annat än att jag är ute i sista sekund för jag får alltid de uppgifterna på måndagar och gör aldrig klart dem förrens söndag kväll. Men det är väl så jag är.. drar ut på sakerna.

Nej nu ska jag mysa lite innan vi åker!

Ha en bra eftermiddag/kväll!

Här låg jag och Gabriel och solade förra året i Sälen :)  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards