nancyengdahl

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Nancy Engdahl - 2 februari 2012 21:28

Hej!


Ja, som överskriften säger så är jag ganska dålig på att blogga just nu. 


Har de senaste två dagarna varit hemma pga magsjuka, men imorgon är jag fit for fight igen! Visserligen har jag bara en lektion (teckenspråk) men man kan behöva en mjukstart efter man har varit sjuk. Den här veckan så gjorde/Skulle gjort andra delen av vårat projektarbete, men tyvärr så blev jag ju sjuk. Och tyvärr Katja, Therese och Maja så bröt jag dieten eftersom att det första jag får i mig efter magsjukan är avdunstad coca cola. Så jag får väl göra om dietveckan. 


Jag och G letar lägenhet i Karlstad förfullt och vi har tom hunnit vara på en visning. Vi älskade verkligen lägenheten men eftersom det krånglade på hemsidan så hann någon annan före. Så bättre lycka nästa gång :)


Just nu skulle jag vilja att Saga var här så jag kunde gå ut för det känns som jag snart får liggsår av att vara här i sängen hela tiden. Har iaf hunnit med att städa halva garderoben idag, så heeeelt sängliggande har jag ju inte varit ;)


Ha en skön torsdagskväll, själv tittar jag på filmen allt för min syster på sjuan! 


Såhär skulle jag vilja att garderoben såg ut!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards