nancyengdahl

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Torsdag 2/12

Av Nancy Engdahl - 2 december 2010 19:53

Igår fick jag ett glatt besked om att jag blivit vald som Filipstads lucia vilket är en stor ära :)  Den som blev mest glad för det hela var mamma! haha hon är för söt ;) På lördag har vi första framträdandet och det är även den första gången jag ska bära kronan :S Tänk om jag känner mitt i allt att jag behöver nysa! Vad gör man då? :P 

Efter praktiken idag så gick jag och G och hämtade hans lillebror på dagis och sen dess har vi varit barnvakt, inget jobbigt med det eftersom han somnade innan klockan sex :) Nu ligger Jag och G å kollar på tv och jag är sugen på choklad, men tyvärr så får jag nog ingen förrens imorgon :/

Imorgon äre praktik först sen kommer mamma och hämtar mig och sen så ska vi hem och äta tårta som mamma ska baka till mig :P känns som jag fyller år! Har blivit mer uppvaktad nu är vad jag blir då.

Ha en bra kväll! :)

 
 
Pusan

Pusan

2 december 2010 20:15

Grattis än en gång! Du kommer bli en toppenlucia! :)

http://www.missnathalie.blogg.se

Nancy Engdahl

4 december 2010 13:35

Tack så mycket Pusan! :)

 
Ingen bild

Mattias

2 december 2010 22:21

Jaha, nu förstår jag vad allt gratulerande var för. Jättegrattis!! Det kanske är så att födelsedagar händer någon gång om året, men att bli Filipstads Lucia kanske händer mindre ofta? Hoppas tårtan smakade bra. :)

P.S om du behöver nysa, så nys (fast inte för hårt!)

Nancy Engdahl

4 december 2010 13:34

Tack! Precis, det händer inte så ofta att man blir lucia :) Tårtan var supergod ;) haha men tänk om jag skulle tappa kronan :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nancy Engdahl - 28 februari 2012 08:33

Började lovet med att jobba på Älvkullen igår, efter att jag kom hem från jobbet kom jag inte ihåg någonting förrens jag vaknade imorse....Konstigt!  Idag har jag en tid bokad hos folktandvården och efter det hade jag tänkt köpa lite te på skafferi...

Av Nancy Engdahl - 3 februari 2012 15:08

Hejsan!  Jag har hållt på lite igår och lite idag med att rensa garderoben! Nu har jag bara två "avdelningar" kvar.. sport/friluftskläder och Arbetskläder/akutgruppskläder. Samtidigt som jag rensar där så tände jag min älskade ljuslykta med doftand...

Av Nancy Engdahl - 2 februari 2012 21:28


Hej!   Ja, som överskriften säger så är jag ganska dålig på att blogga just nu.    Har de senaste två dagarna varit hemma pga magsjuka, men imorgon är jag fit for fight igen! Visserligen har jag bara en lektion (teckenspråk) men man kan behöv...

Av Nancy Engdahl - 13 januari 2012 18:18

Idag är det fredag och jag är inte ett dugg glad, bara grinig. Gabriel skulle kommit till mig i tisdags men då blev det inget för jag hade praktk på kvällen. På onsdagen träffade jag han typ sammanlagt en timme och då var han upptagen med att köpa bi...

Av Nancy Engdahl - 19 december 2011 09:44


Igår morse fick jag feber och kände mig illamående och jag var helt säker på att jag hade fått vinterkräksjukan. Men som tur var så blev det inget mer än feber och illamående. Pallrade mig iväg till skolan idag trots feber och illamående, men det går...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards